Tuesday, October 26, 2004

lagu lagi

In The Name Of ALLAH The Most Gracious The Most Merciful

lame tak blog.
thinking of posting songs only. so7's songs for sure. bt then, ade cam not ori idea rite? tahla. tarak mood n idea.
ive spent alot of time thinking abt my self n unpredictable future.
ive meet this 2 awesome boys n fell in love. no! i dont thinks its luv. i just like them. i nv believe in luv again after i had 1 last time. it hurt me inside when i knew he dont want me. *sigh* heh. it was long time ago. let it be gone. what had pass let it be bypass.
both of them mmg baik. ive been waiting to tell them abt my feelings bt then, i decided to shut up. i thought to wait 4 them. both of them. tamak kan? tp setelah lame berpk, i know i had to stop. im not going to tell them. i just wanna be fren with them. buangkan perasaan tu kan. ok. final decision. lupekan derang. maybe they a not meant for me. tutup kes. full stop!
heh, cam sng je kan? tp lame dah tau i try to buang n akhirnye i ader guts to stop everything.


SHEILA ON 7 - Seandainya

Seandainya
kudapat memilih
Untuk tak pergi dan tetap di sini

Seandainya
aku bisa
Aku sanggup dan aku mampu

Ku yakin kau ingin
tau maksudku
Iringi aku sayang

Aku pergi untukmu
Merangkai mimpi lewati waktu
Semua itu jalan kita
akan kujaga
kubina selamanya rasa
di dlm hati walau diriku jauh
[missing]
sampai ku dekat padamu

Aku pergi untukmu
Merangkai mimpi lewati waktu
Semua itu jalan kita
'Tuk terus salin mencinta

Nantikan aku
Sambut tubuhku
Usap semua peluhku
Terus bersama selamanya

sape la yg tahu lagu ni full ek..sedih gle.. dahla album pn tak beli.
lagu ni sy tujukan khas buat awk.. awk tak pernah tahu n tak perlu tahu sejak ble sy ske awk. terima kaseh byk2 sbb layan sy walaupn awk tak tahu sy ske sgt kt awk. doa sy supaya satu hari awk tahu perasaan sy y sebenar.sy dah takmo tunggu lame2 dah.biarlah perasaan tu lenyap mulai skarang. tp saya masih berharap sbb awk pernah halang saya dengar lagu berhenti berharap. mase tu sy btol2 dah takde harapan.sudahlah. ckp pn tak gune. takde harapan dahkan?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home