Saturday, November 12, 2005

pencarian yang belum berakhir

In The Name Of ALLAH The Most Gracious The Most Merciful

mlm ni aku mempunyai satu perasaan yang amat aneh
sgt sgt aneh
bermula saat abah bersembang perihal kelas memandu azmi
beralih pula dgn panggilan telefon dari insan yang berjaya menelusuri hati ini
kemudian entah mengapa aku kembali rindu akan menjejak artikel artikel berkenaan islam yang boleh membawa ku ke jalan yang lurus
aku ingin mengubah diriku
tak mahu berada di tampuk lama lagi
dalam keadaan yang tidak bersih
suasana yang kurang menyelesakan
aku ingin bertemu dengan-Nya di akhir nanti dalam keadaan yang baik saja

aku tidak kata hendak berpaling dan tinggalkan kehidupan kini
aku perlu menghadapi masa2 akan datang dgn penuh semangat dan iltizam yang kuat
ya, mesti. nekad ya
ubah diri ke arah kebaikan bagaikan satu jihad
semoga mereka2 yang berada di sekelilingku akan senantiasa menyokongku
ya insyaAllah. moga di mudahkan olehNya.
insyaAllah- janji ku 99.9 peratus. hanya Dia yang mampu mengubahnya
Harapan ku agar apa yang tercatat dalam Luh Mahfuz utk diriku yang baik shaja

aku sudah penat sesat, tergapai-gapai, mencari-cari
penat.. letih...

ku kira hidupku sudah lengkap
keluarga ku,, darah daging ku,, insyaAllah akan terus menyokong
insan itu, sharizan sharif.. insyaAllah akan menyayangiku
aku harus tamatkan pengajian dgn mengambil semua ilmu dan skill yang ada. peluang yang ada perlu digunakan sebaiknya

ha3. klaka.. kiranya ini yang harusku pilih dahulu sudah tentu aku tidak perlu terseksa dan khilaf dalam setiap pilihanku

thanks sweetheart. thanks 4 being there 4me n support me. n not 2 forget, thanks for the times u help me to stand n understand me.
i'll try not to act like a baby anymore..

i will remember dat there's always Allah by myside n
'in every pain there's a relief and in every pain there's a relief'[al-insyirah 5-6]

0 Comments:

Post a Comment

<< Home