Tuesday, November 09, 2004

hols`~!!

In The Name Of ALLAH The Most Gracious The Most Merciful

esok balik kampung. it will be a while until bule on9 balik. so like; no entry for couples of weeks i guess. nah... bukan org bc pn my blog. takde mende ahh..
tak sangke rupenye aku ni caring rupenye. [he3] yg aku riso sgt psl de buat pe? he's not mine. he3. tula emo ngat.
btw, my frenster acc will be deleted kot. hermm.. baguslah. ape ni? nampak sgt tarak ide. ide! ide! ide! *sigh*
huhhuhuhuhhuhuhuhu....... esok balik kampung~!! mls nyerrrr.. dah beso skang. kene tutup aurat plak. nk kate leceh, heh, mmg a leceh. bt, my cousin sumer slamber je tak tutup. ish. tp nk balik sbb nk mkn byk2 ketupat. heh. no wonder my cheeks mengelembung. keje makan je. tu yg tembam tu. he3. takpela. bukan luak pn. [tipikalnye my thinkin]
conclusion hr ni, esok balik johor!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home